What are words?

2011-04-05 @ 15:43:05

Det är visserligen varm-oboy väder ute för tillfället, men trots regnet känner man våren i luften och det gör mig glad. Det spritter lite i picknick nerverna och jag känner för att hitta på en massa roliga saker! Det kommer, det kommer. Just nu har jag lite intensivt plugg och inlärning på jobb framför mig. Det ska jag nog kunna klura ut på bästa sätt. Än så länge har det gått superbra för mig på Filmstaden. Annars har inget annat att rapportera om för tillfället, så ta väl hand om er alla typ..14 bloggläsare :) 

En extra hälsning till Bästis som jag saknar så oerhört mycket. Och till Elin & Johan såklart!
Också ytterligare en till världens finaste Smålänning och hennes andra halva. All lycka och kärlek till er!


Kommentarer
Postat av: Fridah

<3

2011-04-06 @ 12:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0