Burlesque

2011-02-10 @ 10:22:15
Burlesque va härlig, en riktig tjejfilm! Vad hade jag gjort utan kvalitets-stunder med mina tjejer som igår?

Har varit ute och gått en liten runda nu innan frukost. Jag åt så mycket godis igår att jag kommer behöva flera veckor för att bli av med det, haha! Men det kan det verkligen vara värt. Ska göra mig iordning i lugn och ro nu, sen käka lite frukost. Innan skolan tänkte jag kolla om kjolen på HM har kommit in i min storlek, sen göra ett besök i kyrkan. Ja, det ska jag faktiskt börja göra oftare. Det finns inget som ger en bättre perspektiv på livet än att gå in och sätta sig där i lugnet. Att titta upp mot det välvda taket, och tänka på livet, på döden och på allt det man håller kärt. Jag är inte super-religiös i den bemärkelsen, men jag tycker att besöka kyrkan får mig att stanna upp ett tag och göra en hel del insikter. .

Så då vet ni det. För övrigt så saknar jag Bästis, Familjen, Mallie och de andra där hemma. Varför kan man inte klona sig, vara på två ställen samtidigt? I Makedonien bor oftast barnen i familjen en våning ovanför föräldrarna i samma hus. Jag skojar inte när jag säger att jag hade kunnat ha de så. Jag älskar att vara nära min familj, samtidigt som jag slits mellan den härliga och fria känslan av att bo själv. Jobbigt! MEN, nu ska jag käka lite frulle. På Lördag ska vi btw fira min älskade Fridi :) Och som  grädde på moset kommer Tess upp och följer med. Yey. Med det avslutar jag dagens inlägg..

Take care!

Kommentarer
Postat av: mammi

Tänk om: Vi flyttar till ett stort hus i Italien, och flyttar ihop. Sen skaffar du och Tess en massa småprinsessor och prinsar, och varsen grann italienare:) HA HA HA HA (Om 20 år sådär) Puss och kram, vi ses.

2011-02-10 @ 22:15:12
Postat av: Anonym

Det hade verkligen varit drömmen mammi!! :D

2011-02-11 @ 11:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0