Please don´t take a picture

2010-12-30 @ 21:54:16
Idag har varit en lång och stressig dag, guldkantad med lite Malin Welen. Vilken fantastisk lägenhet de skaffat sig det där kärleksparet! 

Nu har jag fixat allt inför nyår. Kommer bli svinkul! :D Önskar dock att jag inte behövde gå upp klockan 8 imorgon för att jobba, samt att jag kunde ha alla mina hjärtan vid min sida [<3] Detta för bland annat mina tankar till bästis som befinner sig i Australien. Hoppas ni tänker på mig när ni firar, och att 2011 blir vårt år tillsammans med nya äventyr!

För övrigt har jag lovat mig själv att nästa år skall jag leva efter ordspråket " Räkna inte dagarna, se till att dagarna räknas!" Jag har en tendens att gå och längta och fantisera framåt, istället för att fånga dagen och göra det jag vill här och nu. Så ja, antar att det blir mitt nyårslöfte.

Sov gott mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Bästis.

Önskar att vi kunde fira det nya året tillsammans! Jag tänker på dig varje dag!!!! Och 2011, vilket år vi ska ha ihop!! ;) Love you och gott nytt år! <3

2010-12-31 @ 00:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0