About a girl

2010-12-28 @ 22:39:15
Jag har suttit och skrivit i en halvtimme för att sedan markera och trycka delete. Vad är jag rädd för?

Jobbat hela dagen idag. Kul att vara tillbaks. Där är många typer jag saknat en hel del faktiskt! Igår umgicks jag med Welle. Sjukt kul som vanligt! Ska titta förbi i hennes och Oskars nya lya snart. Spännande! Vill också flytta till en RIKTIG lägenhet! :) Imorgon ska jag jobba till kl 1, sen blir det Malmö med pappi och Tess för en minnesstund som betyder. Sen på kvällen ska vi på kalas i Höllviken, pappas bror fyller år och faster E är the host for the evening! Snart är det nyår btw. Jisses, det närmar sig jordens undergång, haha :) Nejmen, måste sluta tänka på det! Ska iaf fira hemma hos Nattis tsm med en bunke sköna Trellisar. Kommer bli awesome! Kommer dock sakna mina sköna helsingborgare men jag tror att de kommer sakna mig liiite mer :D
 
Sänder en puss och en kram till Australien - Malin & Elin <3

Nu måste jag sova så jag kommer upp i tid. Laters!

Kommentarer
Postat av: Elin

Massa pussar & kramar tillbaka!

2011-01-01 @ 09:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0