Egenheter

2011-05-02 @ 17:28:12
Jag längar till Julafton i samma stund den är över. Jag blir glad av lukten av nyklippt gräs. Jag är livrädd för malar. Jag sover med bettskena ibland för jag gnisslar tänder tills jag får huvudvärk. Ibland går jag förbi en spegel, gör en ful grimas och undrar vad fan jag håller på med. Jag tänker oftare på mat/godis än på partnerskap/sex. Jag kan aldrig bestämma mig. Jag vill gifta mig och få barn tidigt. Jag tror på spöken/andar. Jag hatar orättvisor. Jag vill jobba med strategisk planering och projektledning inom hälsoorganisationer. Jag vill ha en pojkvän som tar hand om mig och som får mig att känna mig liten och nätt. Jag gråter ganska ofta. Jag tycker om lukten av bensin. Jag vill lära mig spela golf. Jag önskar att Hogwarts fanns på riktigt. När jag gifter mig vill jag göra det barfota på en strand. Jag vet inte vad jag skulle göra utan min familj. Jag saknar det som varit alledeles för ofta. Jag har svårt att leva i nuet men jag övar så gott jag kan. Jag vill ge ut en bok med min poesi. Jag vill ha en tam tiger. Jag tycker att jag är ganska ful. Jag älskar att pussas. Jag sover fortfarande med min nallebjörn Isie. Jag önskar att det alltid kunde lukta nybakade kanelbullar där jag bor. Jag vill flytta till en riktig lägenhet, men jag vet inte var. Jag tycker det härligaste med att vara utomlands är att duscha sin brunbrända kropp i kallt vatten efter att ha varit ute hela dagen. Jag blir alltid sjukt festsugen när jag lyssnar på Memories med David Guetta, och då menar jag dödligt sugen så jag ravear själv i min säng tills jag skäms över mig själv. Jag stör mig alltid på att man inte minns hur skönt det va att glida omkring i barnvagnen när man va bebis.

Och så vidare..

Kommentarer
Postat av: erica

.. och det är ganska mycket därför som vi alla tycker om dig så himla mycket! Puss.

2011-05-02 @ 17:44:34
Postat av: Anonym

Puss på dig Erris <3

2011-05-02 @ 18:19:00
Postat av: Fridah

Haha, du är den coolaste människa jag mött Rebb!

<3

2011-05-04 @ 00:04:01
URL: http://flickaanmedh.blogg.se/
Postat av: Elin

Var alldeles egna Rebubbi! Precis som vi kanner henne & precis som hon ska vara! Puss <3

2011-05-04 @ 11:53:33
Postat av: Bastis!

Jag kan bara halla med toserna! :)

Och utan alla dessa sakerna hade du inte varit Rebecca Nannsjo och da hade mitt liv varit forbaskat trakigt! ;)

2011-05-04 @ 11:53:47
Postat av: Rebecca

Vad gulliga ni är mina fina vänner. All kärlek till er <3

2011-05-04 @ 22:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0