a bit of your life

2010-10-02 @ 00:01:14
Jag kommer sakna min bästa, bästa Malin så oerhört mycket! Ingen kan få mig att skratta som du♥ Har gått upp för mig idag att det verkligen är 9 månader ni kommer vara borta. Helt sjukt. Och för att inte tala om fantastiska, häftiga Elin som svämmar över ens vardag med all sin energi och värme. Ni kommer vara otroligt saknade av lilla mig ska ni veta. Jag kommer tänka på er varje dag och hålla tummarna för att ni träffar många Australiensiska godingar där nere ;)

Tur jag har några pärlor kvar här hemma ♥

Kommentarer
Postat av: Bästis.

Jag kommer att sakna dig också bästis! Det kommer vara tungt att inte få träffa dig! Och jag kommer att tänka på dig lika ofta, men du kommer klara dig fint, vi kommer ju ha kontakt. De nio månaderna kommer gå fooort ska du se! :) hhihi <3

2010-10-03 @ 17:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0