Ett steg framåt

2010-10-16 @ 09:32:37
Skakar av mig ångesten och tar emot livet med öppna armar. Önskar att alla kunde vara en stor familj men nu är jag inget barn längre och jag måste växa upp..

Hej på er!
Helgen har anlänt och ikväll ska i fira Lee som fyllt 20 (dagen efter mig :D). Vi småttingar har fått vänta ett tag men det innebär bara att man blir extra glad när dagen väl kommer.. Så ikväll blir det party-party! :)

Malin har skrivit sitt första blogginlägg från Australien och det pirrade fan till lite i maggropen där när jag läste om vad de hittat på. Spännande för dem! Blir förmodligen inte samma spänning för dem att läsa min blogg om vad som händer i trellet ;) Kanske blir det lite mer fart och fläkt när jag flyttar till HBG. Jo ni hörde rätt, Rebban ska bli Helsingborgare i November :)

Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0