Färdig

2010-10-31 @ 16:33:20
Nu har jag packat allt som ska packas, varit på Ikea samt besökt min faster i Höllviken som hade köpt stekjärn, grytor och grejjer till mig. Tackar:) Ikväll kommer Johan och lämnar hans och Malins bil som jag ska låna imorgon (då vi inte har något drag på vår). Så ja, här sitter jag, redo för flytt!

Igår hade jag en dundermysig kväll med Malin Welenis. Nästan lite för härlig, för det gör att jag får lite extra ont i magen över flytten...Kommer sakna henne, och mina andra fina vänner här ♥ Okej, jag flyttar ju inte till Kiruna men det kommer ju ändå vara ett större avstånd. ( MEN, vi ska dra ihop det roligaste någonsin Mallan,ellerhur? Vi kollar upp mer på Måndag..). Sen är ju alla välkommna hem till REBs lilla krypin i Helsingborg anytime!

Dags att gå och hänga med en skön polare...
Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0