Luft under vingarna

2010-10-27 @ 21:42:35

Jag vill släppa ut allt men jag kväver det istället. Varför? För jag måste. Inget annat är rätt.

Hej mina kära vänner!
Nu är det inte länge kvar tills jag flyttar härifrån. Det är såklart med blandade känslor man lämnar boet denna andra gång.. Först och främst så är jag ju helt ensam till skillnad från sist. Dessutom så flyttar jag till samma stad där min fina Fridah befinner sig, också min härliga klass förstås! Jag tror att det är mycket roligt som väntar på mig där. Så fort jag övervunnit tomheten förstås. Jag lever med ett hål inom mig numera som familjen varit mycket duktiga på att fylla igen. Självklart räds jag denna förändring, samtidigt som jag är sjukt peppad! Det känns lite som att mitt liv har stått pausat ett tag, och jag är sugen på att ta tag i det igen. Jag kommer kunna fokusera på studierna mycket mer, och verkligen lära mig allt det jag kommer behöva för en framtida karriär. Som det varit hittills har jag bara försökt traggla mig igenom tentorna.. Idag har jag inhandlat en dator, och världens bästa Nathalie gav faktiskt bort sin gamla cykel till mig. Börjar känna mig redo. Dock saknar jag ett IKEA besök. Jag ska låna Johans ( och malins) bil på Måndag eftersom vi inte har drag på vår.. Så ja bästis, en liten bit av dig får hälsat på mitt nya boende iaf..♥

Nu ska jag slita mig härifrån, och lägga mig framför min NYA Tv :)
Ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: Bastis!

Ta det lugnt med min kara volvo!Jag och elin satt och diskuterade om den verkligen kommer vara hel nar jag kommer hem, men nu kan jag ju glomma det nar du ska lana den, haha ;)

Na jag skojade bara, det gar sa bra sa! lycka till med flyttandet, kan du inte skaffa ett skype konto sa kan vi skypa en dag!? puss <3

2010-10-28 @ 04:58:52
Postat av: Wellan

En låten tår faller ner ifrån min kind när jag inser att du flyttar om några dagar :( jag vill ha lilla rebbelebbe nära mig.. Ps. ring mig, det var länge sen nu! :( <3

2010-10-28 @ 15:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0