Vill vara din vän

2010-10-14 @ 16:37:17
Jag ser och hör dig. Du är med i varje steg jag tar. Är man hemsk för att man söker närhet på annat håll? Är man hemsk för de val man gör för att slippa tänka? Att komma över är inte detsamma som att glömma. Kanske om några år, kanske är jag vuxen då?

Nu har Malin & Elin åkt. Kommer försöka uppdatera mer om vad jag hittar på här hemma, så att de också får en inblick i mitt liv. Precis som jag vill ha i deras♥ Jag fick ett fantastiskt brev av Malin innan hon åkte. Det fick mig att gråta men samtidigt att sträcka på ryggen. Det handlade om vår unika vänskap, och om hur hon tyckte jag skulle låta en plats i mitt eget hjärta tillhöra mig själv. Så får det bli, jag ska tänka på mig själv. Brevet har jag sparat i min låda bredvid ett annat från en annan också mycket betydelsefull person. Tack!

Kommentarer
Postat av: Fridah

Malin hon är klok hon. (:

2010-10-15 @ 18:50:18
Postat av: Bastis.

Bra mitt hjarta, du fortjanar att tanka lite pa dig sjalv! Miss Y <3

2010-10-19 @ 03:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0