Strawberry

2011-04-17 @ 11:26:55
Jag vet inte varför, men introt till Gilmore Girls får mig att må bra. Därför var jag tvungen att vänta en stund med min promenad när jag hörde det på TVn. Jag kollar inte på det, utan har det bara på i bara på i bakgrunden. Soft. Istället sitter jag och försöker skriva ett reflektionspapper, trots att jag egentligen inte orkar. Jag ska jobba ikväll, vilket känns bra men samtidigt jobbigt. Att vara ny på ett ställe innebär ju dubbel påfrestning i jämförelse med när man kan det mesta. Men det är därför jag är glad att jag får möjlighet att jobba idag och imorgon igen. Då kan jag lära mig mer och mer, och snart kommer även jag känna mig varm i kläderna. Jag är lite yr i huvudet nu. Känner inte att jag kan formulera mig som jag brukar. Blir nog till att ta den där promenaden nu så man kommer igång. Det är ju dessutom jättevackert väder idag.

För övrigt så hade jag en supertrevlig kväll med Anna, Nina och Elin igår. Middag och en drink på GA, sen gick vi till Helsing, drack Strawberry daiquiri och tittade på folk. Nice, tack för det!

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0