For you

2011-02-21 @ 18:12:14
Hej på er mina vänner!

Sitter här med Scrubs i bakgrunden på TVn och surfar runt lite på internet. Jag väntar på att fjällan (Fridah) ska komma hem så ska jag hjälpa henne lite med redovisningen som hon ska tenta av på Onsdag. Tungt skit det där, men jag hoppas jag kan vara till någon hjälp iaf. Idag har jag varit i skolan på en sjukt tråkig föreläsning i statistik, isch! Drog till gymet en liten stund sen, och efter det har jag varit och skrivit på uppsägningen av lägenheten. Tanken är att jag skall tillbaks till Helsingborg igen efter sommaren. Det är här jag har mitt liv nu. Men jag håller allt öppet, tar en dag i taget. Det är så man måste leva. Imorgon blir det skola igen och förhoppningsvis lite middagsmys med tjejerna på kvällen. Hoppas på det!

Känner egentligen inte att jag har något vettigt att skriva idag. Men jag måste ju kladda ner några rader då och då för att stilla mammas omättliga hunger efter skvaller, hihi! ;) Jo, förresten så vill jag hemskt gärna hälsa på min lilla bebis-kusin Embla. Jag känner inte någon annan som har små barn förutom Jennie nu, och jag tycker det är så himla häftigt! Tänk att vi alla varit så små. Tänk så mycket hennes liv kommer fyllas med allt eftersom tiden går. Så många härliga minnen hon kommer samla på sig.

Anyway, sänder lite kärlek till J idag. Många kramar till dig <3

Glömde förresten nämna att min helg har varit helt fantastisk. Mys med två olika Malinar, kunde inte önskat mig mer. God mat, godis, film och massa skratt. Tack för att ni finns!

Fred!

Kommentarer
Postat av: mammi

Omättliga hunger på skvaller??? Vad menar du:)

Kram

2011-02-24 @ 11:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0