Händer?

2011-02-23 @ 22:15:58
Svar:

Jovars, jag sitter här och brottas med mina kvälls-craveings som vanligt. Men inget kan vinna över mig idag! Inte
ens sötsuget. Min bästis drar till Australien med tvillingbrorsan imorgon, sen NZ, Fiji och tillbaks till Australien innan de kommer hem i sommar. Längtar redan tills dess.. Vi ska köra Sverige runt, jag och mina brudar, det har vi bestämt. Man måste nog maila bossen om sommarjobb snart btw, sen mecka med att bli ledig samtitigt som sina favoriter. På tal om favoriter så ringde Welle innan och växlade några ord. Gött mos, ser fram emot en sommar i trellet tsm med henne och den där Natte med förstås! På tal om ytterligare favoriter så skrev Fridi tenta idag. Hoppas hon klarade det, har ju failat som lärare annars! ;) På Fredag ska vi shoppa loss i Malmö fjällan och jag <3 Så gott det gå med det skitta studielånet förstås! Sen på Lördag ska vi slå klackarna i taket på brorsornas inflyttningsfest. Wiweiwe!

Ska försöka sova nu. Ska läsa i min bok först dock, superbra!

Älskar min familj, på tal om ingenting. Men puss och kram på er !

Kommentarer
Postat av: mammi

Snart flyttar du hem:)

Älskar dig tillbaka/ mamma

2011-02-24 @ 11:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0