Om ni ville veta

2011-02-09 @ 12:22:51

Igår spelade jag Rappakalja med tre fina friends till 12 slaget. Jag vann såklart. wihoo! Gick hem och skrev klart transkriberingen så jag skulle kunna ta sovmorgon idag. Vilket jag gjorde big time, super skönt! Drog ner till stan, letade efter en kjol som såklart inte finns i min storlek.. Gick till kyrkan, tände ett ljus och rensade tankarna. Vackert. Sen cyklade jag hem med värsta vårkänslorna i magen. Nu har jag dammsugat och ska snart ta något att käka. Har skola en stund i eftermiddag och sen ska jag på bio med tjejerna. <3

För övrigt så är jag dödligt sugen på en promenad i skogen med familjen och en vovvsing. Årh!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0