Satisfied

2011-02-06 @ 19:09:27
Åker hem till Helsingborg alldeles varm i hjärtat. Varm därför att jag fått ladda mina bästis-batterier. Malin Odell är bra för min själ! Varm i hjärtat för att jag fått prata av mig med min älskade familj, vila ut ordentligt och kelat med Shadow. Varm i hjärtat för att jag fått festa med mina finaste, käkat korv på shell med eliten och ätit middag tillsammans med min andra familj <3 Varm i hjärtat är jag även för det jag nu återvänder till. Särskilt en flicka jag känner som heter Fridah :) Framöver blir det mycket plugg, träning och fescht med mina sköna typer i hbg. Tummen upp!

Nu ska jag fortsätta tjuvlyssna på folk på tåget, hihi. Spännande spännande!

Kommentarer
Postat av: Bästis

Jag kommer sakna dig så när jag åker! Ännu mer denna gången än sist, jag trodde inte våran vänskap kunde blir bättre än vad den är nu, men den växer, växer och blir starkare för varje gång jag får vara med min bästis! Du är bäst! <3



Ps. Voldemort can't stop the rock!

2011-02-06 @ 22:00:47
Postat av: mammi

Tummen upp gumsan:)

2011-02-08 @ 13:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0