You do care!

2011-01-27 @ 12:41:57

Igår gick jag i skolan till kl 12, sen satt jag och Jasmina kvar och fixade inför observationen vi skall göra till metodkursen. Slutade med att vi helt plötsligt bestämt att jag ska åka till Eslöv idag för att va med på hennes spinningpass, sen observera på de gymet därefter. Herregud, vet inte om jag klarar spinning altså! Hoppas jag överlever! Efter skolan blev det gymet en stund för att lyfta lite skrot, varpå jag tog bussen hem, duschade och fixade en massa nödvändigt. På kvällen var jag bjuden till Fridah och Kim för att se på Paranormal Activity 2 på deras nya projektor! Fett! Det är alltid lika kul att umgås med dem. Vi käkade både stekta äpplen med kanel,socker och vaniljglass, samt våfflor med sylt och grädde. Haha, himla tur man ska på spinning idag då :D

Imorgon blir det dejting med mina brudar hemma hos Marielle. Supermysigt!

Just nu står grytan och puttrar på plattan och jag har Ellen DeGeneres på i bakrunden. Solen skiner in genom fönstret där jag satt nya gardiner, och jag känner mig allmänt lycklig. Fint!

Det var allt för stunden. Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0