Från den ljusa sidan

2011-03-19 @ 14:06:15

Det är trist när folk förlorar tron på mänskligheten. När de blir sådär bittra och skeptiska till allt omkring sig. Visst finns det baksidor med allt och alla, men mycket ligger i betraktarens ögon.  Det är så otroligt skönt att bara släppa taget och låta bli att irritera sig på småsaker. Att istället se det fina hos sina medmänniskor. För ack så mycket fina personer det finns. Jag är så tacksam för min familj, mina vänner och allt nytt fok jag träffat på senaste tiden. Det finns mycket kärlek där ute, det är bara till att tillåta sig själv att ta del av det.

Peace!


Kommentarer
Postat av: mammi

Så sant snäckan!! Du har förstått vad livet går ut på:) Älskar dig<3

2011-03-19 @ 21:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0