Tillägnat mina fina på andra sidan jorden!

2011-03-22 @ 23:00:02
Just nu känner jag för att befinna mig på Vanninge gård framför en film med min älskade bästis. Vi får gärna vara proppmätta efter en god middag, och trötta i benen efter en kvällspromenad med Sita. Ja, saknar henne faktiskt så mycket nu att jag känner för att bygga en båt av mitt fula lilla köksbord och segla till Fiji Islands. Vill så gärna hälsa på er alla tre där nere, men ack, istället sitter man här och chillar med livet i en jävla barack i Helsingborg :D Haha, fast så illa har jag det ändå inte. Lite kvalitetstid med fjällan, våffelkvällar osv lyser upp mitt liv så jag ska nog överleva tills ni kommer hem <3 Men ni får gärna skynda er tillbaks!


Kommentarer
Postat av: Bastis!

Hej mitt lilla hjartegull! Jag hade inte tackat nej till att spender lite tid med min andra familj i lagnheten i telleborg. Eller din lilla mysiga lagenhet och se a star wars!!! Men forst och frams spender tid med dig bastis! Saknar dig valdigt mycket! Men det gar fort, det ar bara 3 manader! Det ar ingen tid alls! Love you <3

2011-04-01 @ 03:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0