Vanilla

2011-03-16 @ 11:33:32
Har fått för mig att thé med tillräckligt mycket honung kan bota även den allra ondaste halsen. Så nu sitter jag här med mitt älskade lipton vanilj och surfar runt på internet. Ska bege mig till IKEA med Marielle lite senare idag. Synd att jag inte vet var eller hur jag ska bo efter sommaren. Det hade ju varit lite overkill att köpa massa nya prylar nu liksom. Men kommer säkert plocka på mig ett och annat doftljus och nån handduk kanske :) Tänkte träna egentligen men jag borde verkligen hålla mig nu när kroppen känns lite lurig. Kanske får bli en mega lång promenad ikväll. Sen ska jag fösröka knåpa ihop en ny, förbättrad uppsatsidé som måste lämnas in på Torsdag..

Snart skall jag till frisören..igen. Det här med att bli brunette och sen blond igen har varit ett jäkla meck. Men snart så bör jag känna mig som mig själv igen. Sen får jag väl klippa av hälften med tanke på att allt är en enda röra nu. Får ju alltid frågan "vafan har du cyklat i motvind eller?" när jag kommer till skolan. - NEJ!! min cykel är dessutom stulen så jag råkar bara se ut så här i håret liksom! Haha!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh Rebban! Hoppas du får rätt på ditt hår! Kommer du ihåg när vi båda hade samma totalt misslyckade färg? Haha <3

2011-03-17 @ 04:44:58
Postat av: Rebecca

Haha ja det va helt sjukt Elin! Vi ringde varandra och bara "Asså jag har färgat håret grönt" - "Det har jag också!!" Haha sick :D

2011-03-17 @ 08:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0