Cement i mina skor men jag vet att jag har rätt

2011-09-06 @ 20:43:13

En av mina största lärdomar de senaste åren, är att våga låta saker och ting ha sin gång. Man ska naturligtvis värdera och lägga sin energi där man verkligen vill, men inte oroas för mycket över utfallet. Om vägen går åt vänster och inte åt höger, är det rimligtvis det som var meningen och ingenting att fundera för mycket på. Jag tror att man måste ha tillit till att allting löser sig, om man bara vandrar genom livet med goda intentioner och medvetna val. Dessa val skall grundas i vad som får den avklädda och ärliga delen av en själv att må bra. Då tror jag att man är på rätt spår. Sen om det är åt höger, vänster, rakt fram eller för tillfället alldeles stilla..det spelar ingen större roll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0